نمونه قرارداد مشارکت مدنی

دسته بندي : علوم انسانی » حقوق
توضیحات:
نمونه قرارداد مشارکت مدنی، در قالب فایل pdf در 12 صفحه.

قرارداد مشارکت از جلمه عقود نامعین بوده که شروط و نحوه تنظیم آن، با توجه به توافق طرفین در قرارداد تعیین می گردد. نکات حقوقی مهمی از جمله زمینه و نوع فعالیت، میزان آورده و تعهدات طرفین بر نگارش نمونه قرارداد مشارکت و همکاری موثر می باشد. طرفین می توانند با دانلود نمونه متن این قراردادها با نحوه نگارش آن آشنا شوند.
امروزه بسیاری از افرادی که می خواهند کسب و کار خود را با مشارکت و همکاری دیگران آغاز نمایند، به انعقاد قرارداد مشارکت اقدام می کنند. این نوع قراردادها می تواند در زمینه های مختلفی از جمله مشارکت در ساخت، مشارکت در تولید و ... نگاشته می شود. نگارش اصولی و صحیح این قرارداد ها به طرفین کمک نموده تا درگیر ساز و کارهای حقوقی آن نگردند.

نکته بسیار مهم در نمونه قرارداد مشارکت آن است که مندرجات این عقود می توانند منبع تعهدات و مسئولیت های افراد واقع شده و حتی دامنه آن را تغییر دهند. به همین دلیل، این متن می بایست به شیوه درست و با در نظر گرفتن نکات حقوقی نوشته شود. از طرف دیگر، با این که اصول کلی در همه قرارداد ها یکسان بوده، اما می بایست هر قراردادی را با توجه موضوع و شرایط خاص طرفین آن، نگارش نمود.
دسته بندی: علوم انسانی » حقوق

تعداد مشاهده: 5371 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:273 کیلوبایت

 قیمت: 48,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل pdf